Bij Sonilux Verhuur streven we naar een transparante en eerlijke benadering van transportkosten. Wij geloven dat onze klanten altijd vooraf op de hoogte moeten zijn van eventuele transportkosten die aan hun verhuur verbonden zijn. Dit voorkomt verrassingen en zorgt voor een soepele samenwerking, wat cruciaal is in evenementenmanagement. Onze transportkosten worden dan ook duidelijk gecommuniceerd in onze offertes, zodat u precies weet wat u kunt verwachten. We hanteren eerlijke prijzen die gebaseerd zijn op de afstand en de aard van de verhuurde apparatuur. Dit zorgt ervoor dat onze samenwerking prettig en voorspelbaar blijft.
Gelet op de afmetingen en het gewicht van ons LED-meubilair verzorgen wij het transport zelf. De datum en tijd van levering worden altijd in samenspraak met u vastgesteld. U kunt de kosten hiervoor opvragen via een vrijblijvende offerte. Wanneer er een afspraak is gemaakt voor de levering, wordt dit vermeld in de offerte.
Wij leveren tot aan de eerste drempel, mits deze bereikbaar is binnen 20 meter van ons transportmiddel. Op de dag en tijd dat wij de materialen ophalen dienen deze klaar te staan op de afleverplek.
Controleer na levering of uw bestelling onbeschadigd en compleet is en naar behoren functioneert. Ontdekt u een probleem neem dan binnen 4 uur contact met ons op, zodat wij dit kunnen verhelpen. Reclamaties achteraf kunnen wij niet accepteren.
Vrijstaande LED meubels zijn voorzien van een accu, waarbij wij zorgdragen dat deze bij levering opgeladen zijn. De bedrijfsduur van een accu is, bij normaal gebruik, tussen de 6 en 8 uur. Huurt u voor een langere periode leveren wij de benodigde oplaadapparatuur mee.
Naast de levering op locatie kunt u er ook voor kiezen om de LED lampen en/of prikkabel bij ons op te halen. Zorg wel voor een geldig legitimatiebewijs voor een eventuele controle.
De LED verlichting in het LED meubilair wordt aangestuurd door afstandsbedieningen die bij het meubilair worden meegeleverd.
Alle bestellingen, inclusief eventuele borg, dienen vooraf betaald te zijn. Na het retour halen c.q. brengen van uw order worden de materialen in ons magazijn gecontroleerd op eventuele schade of ontbrekende items. Eventuele kosten voor tekorten of reparaties worden in eerste instantie verrekend met de eventuele in rekening gebrachte borg en bij meerkosten verder in rekening gebracht.
©Auteursrecht. Alle rechten voorbehouden.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.